- Komerční sdělení -aktuálně

Nekvalitní jídlo v restauraci? Nenechávejte si to pro sebe

Těšili jste se, že si pochutnáte na oblíbeném jídle v restauraci, ale zažili jste zklamání? Řešení existuje, a to ve formě reklamace. Když už si chcete zajít na jídlo do restaurace, jistě očekáváte profesionální servis od obsluhy a kvalitní pokrmy z kuchyně. A pokud se to nepovede? Rozhodně reklamujte. Tím, že si v restauraci objednáte, uzavíráte vlastně smlouvu mezi vámi a restaurací. I přes to, že není psaná, tak platí, že za své peníze byste měli dostat vše nejlepší, nebo alespoň v dostupné kvalitě.

Nebojte se ozvat

Přístup restauratérů se liší – hodnocení firem. Pokud vám nejsou schopni poskytnout zboží patřičné kvality a vy ho chcete vrátit, ti profesionální vás nezdržují, a buď vám nabídnou produkt jiný, nebo vám vrátí rovnou peníze. Není to ale samozřejmost, musíte na to mít právo. Jsou ale i takoví, kteří vám jen tak nevyhoví, a nejde se s nimi pořádně domluvit, i když pravda je zcela evidentně na vaší straně.

Máte právo si stěžovat

Ve stravovacím zařízení je situace trochu odlišná. Někdy se člověk třeba bojí, že vzbudí zbytečný rozruch nebo je mu trapně, že musí upozornit na to, že kuchař neodvedl úplně dobrou práci. Obvykle se zákazník ozve až v momentě, kdy přístup obsluhy či pokrmy z kuchyně jsou až tak špatné, že nad tím už opravdu nelze mávnout rukou. Ale ozvat byste se měli už tehdy, pokud je například pokrm nekvalitní nebo suroviny evidentně pocházejí ze staršího data. Přece jen, když za něco utrácíte své peníze, měli byste chtít, ať to za něco stojí. Za své peníze prostě musíte požadovat kvalitu. Na tom opravdu nic trapného není a máme na plné právo na služby stěžovat – recenze firem.

Hodnotící portál Aplikant.cz je místem pro vaše názory, recenze a zkušenosti. Provozovatel portálu je společnost 123jobs Media, významný developer e-commerce aplikací.

Další články autora

Komentáře

Sdílej naše články

- Reklama -

Redakce doporučuje

Žena